Wednesday 2 March 2011

Kattoahus!

Titta så smart och fint med ett litet toaletthus över kattens sandlåda! Steve visade den i sin blogg "Steve reflekterar" häromdagen. Jag har inte sett det tidigare och tycker verkligen att det lilla huset är jättefint!


Hittade ett par till toahus för katter på nätet:
Inte alls lika fina som katten Sigges lilla trähus!

Den här var ju rolig;
Finns fler varianter på www.kattysaks.com

En modernare variant av sandlåda till katten:

Den här katten har lärt sig gå på människornas toalett:
Ganska fascinerande måste jag säga...

Många katter tycker tydligen det är kul att spola på toaletten!

5 comments:

Steve said...

Kul resumé av kattoamarknaden.

Tina said...

Den som ser ut som en byrå var ju fin som en riktig möbel!

Eva in Athens, Greece said...

Steve: fick ju idén från ert fina toahus till Sigge, så tack och tack för lånet av bilden!

Tina: den är gjord i tyg. Kul idé i alla fall, men jag är framförallt ett Siggetoahus-fans!

Carola said...

Jag gillar huset i trä. Hade jag en katt så skulle den få ett sådant. :)

Eva in Athens, Greece said...

Om vi skaffar katt igen vill jag oxå att den ska ha ett sådant!