Wednesday 18 May 2011

Försvunnet inlägg tillbaka, Bougainvillea, hundben m.m!

Helt plötsligt dök mitt försvunna inlägg upp igår, hade gått så många dagar sedan det försvann, så jag hade faktiskt gett upp hoppet att det skulle komma tillbaka: Dagen började inte bra...där jag berättade om att vår hund ätit upp en del av gardinerna...!

Köpte roliga hundben samma dag...

Däcket är bytt och bilen är tvättad. Har ni lagt märke till vilka tjusiga tavlor vi har i vårt garage?! Ska berätta hur man fixar sådana tavlor superbilligt i ett kommande inlägg!

För övrigt så finns det vackra rosor överallt!

Och så Greklands karakteristiska Bougainvillea...

Kommenterade aldrig Eurovisionsschlagerfestivalen...verkligen skoj att det gick så bra för både Sverige och Grekland! Mesiga ord i det svenska bidraget, men låten och framträdandet var verkligen bra!
Trodde aldrig att Greklands bidrag skulle placera sig så bra, men det var helt enkelt p.g.a att jag inte hade hört de andra låtarna...!

P.S Yanna som finns med på Svenska bloggar i Grekland-listan har hjälpt mig hitta 3 till bloggar som nu också finns med!  Tack, Yanna!

2 comments:

Tina said...

Nu när du har samlat alla greklandsbloggar har jag bara ett problem. Jag hinner inte läsa alla... ;-)

Eva in Athens, Greece said...

Håller med, Tina, man skulle vilja titta in hos alla varje dag, men det är ju lite svårt...!