Saturday 9 July 2011

Julia Roberts i Grekland!

Click here for English: Julia Roberts in Greece

Japp, nu är även den talangfulla och charmiga Julia Roberts i Grekland med sin man, Daniel Moder, och deras tre barn. Julia har varit i Grekland många gånger, men verkar nu ha fastnat för ön Patmos.


Julia Roberts med sin man, Daniel Moder.

Julia Roberts är just nu aktuell med den nyligen utsläppta (i USA och Canada åtminstone) komedi-drama filmen "Larry Crowne" där hon spelar mot Tom Hanks som även skrivit, redigerat samt producerat filmen.
Tom Hanks är även han en Greklandsälskare med eget hus på ön Antiparos.








Fler kändisar som gillar Grekland!

Ashton Kutcher i Aten
Mary-Kate och Ashley Olsen på Patmos
Rihanna i Grekland
Dolce & Gabbana på Kreta
Kate Moss och Jamie Hince på smekmånad i den grekiska ö-världen
Sarah Jessica Parker på Korfu

4 comments:

Steve said...

Se där, nu är även min favoritskådis i Grekland. Patmos besökte jag under en vistelse på Samos. Kommer ihåg att man inte fick besöka klostret i kortbyxor. Fick låna/hyra nåt kjolliknande.

Marina said...

Finns det plats för alla kändisar där borta???

Grekland nu said...

Du har verkligen stenkoll på alla kändisar som kommer...Om Julia Roberts fastnat för Patmos söker hon nog lugn och ro.

Eva in Athens, Greece said...

Hej Steve! Jag har också varit på Patmos för många år sedan och minns det som en lugn och trivsam ö. Jag har verkligen lust att åka ut på en lång ö-luff igen!!!


Hej Marina! Här finns hur mycket plats som helst, både för alla kändisar och vanliga dödliga...Finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Hej Ingabritt! Ja, snart kanske jag blir en sån där Paparazzi och smyger i buskarna på olika öar...:)
Tror jag också, att de vill ha lugn och ro! (Därför skrev jag inte var de bor någonstans, för säkerhets skull...)